loading...
دی وی دانلود-دانلود مجانی
mev بازدید : 285 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (2)

 

Subtitle Edit 3.4.5 یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.

در ضمن این نرم افزار هم به صورت فایل نصبی و هم به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) قابل دانلود میباشد.

برای مشاهده لینک های دانلود و تصویری از محیط کار برنامه روی ادامه مطلب کلیک کمید.

mev بازدید : 308 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

OnOne Perfect Enhance 9.0.2.1335 نرم‌افزاری است که می‌توانید به وسیله‌ی آن، کیفیت تصاویر خود را با استفاده از بهترین ابزار موجود و پیشرفته، ارتقا بخشید. قابلیت رفع خودکار یا بهبود میزان روشنایی، Contrast, Vibrance, Detail, Vignette, White Balance و در دسترس بودن ابزار‌های عمومی از ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

برای مشاهده توضیحات بیشتر ، نمونه عکس انجام شده و لینک دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

mev بازدید : 764 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

 

قرار دادن زنگ اختصاصی برای موبایل است که در این مواقع لازم است تا از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی برای این کار استفاده کنیم. ما نرم افزار NowSmart Cut Free را برای انجام این کار به شما پیشنهاد می دهیم . NowSmart Cut نرم افزاری بسیار کارآمد در ضمینه برش و تکه تکه کردن فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این برنامه دارای سرعت و عملکرد سریع و مناسب می باشد. هم چنین این نرم افزار سازگاری کامل با ویندوز های XP ، Vista وWindows7 را دارد. این نرم افزار رایگان بوده و رابط کاربری بسیار ساده و گرافیکی دارد.

 

 

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 247 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 255 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

WavePad Sound Editor نرم افزاری پیشرفته و مجهز برای ویرایش فایل های صوتی است که مجموعه ی وسیعی از ابزارهای پردازنده و افکت ها را برای انجام امور پیچیده در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی در خود جای داده است. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید ، صدای خود را ضبط کنید و افکت هایی زیبا نظیر echo, amplification و noise reduction به آن بدهید ، قطعه ای از موزیک را ببرید و قطعه دیگری به آن اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 230 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

Abelssoft MP3 Cutter یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی به خصوص فایل های MP3 می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا فایل های موزیک خود را تنها با سه کلیک بدون مشکل و داشتن برنامه های جانبی دیگر تکه تکه کنید و از آن ها به عنوان آهنگ های زنگ تلفن های همراه استفاده کنید.امکانات نرم افزار Abelssoft MP3 Cutter شامل امکان بریدن تکه ای از فایل صوتی , تکه تکه کردن فایل های صوتی , افزودن تکه های فایل های صوتی به یکدیگر و همینطور تغییر فرمت های صوتی می باشد. همچنین با این برنامه می توان فایل های صوتی را از فایل های ویدئویی جدا کرده و به فرمت MP3 ذخیره کرد.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 285 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

Mediachance Photo Blend 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Mediachance Photo Blend 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Mediachance Photo Blend 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 237 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

 

AnvSoft Photo Flash Maker Professional هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید.(در واقع همان برنامه میکس تصویر حرفه ای است که حرفه ای تر از برنامه های مشابه عمل می کند.)

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 229 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

Textaizer Pro 5.0.67 این نرم افزار تصاویر دلخواه شما را به طرح های گرافیکی با کدهای ASCII تبدیل می کند و شما به راحتی می توانید عکس متنی ساخته شده را به فرمت HTML تبدیل نموده و در وب سایت تان قرار دهید. از طریق ویرایشگر ASCII نیز میتوانید تصاویر مورد نظر خود را طراحی و ذخیره کنید .


برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 379 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار n-Track Studio یک استودیوی کامل برای ضبط و ویرایش صدا است. از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به Multi Track بودن اشاره کرد. یعنی میتواند چندین فایل صوتی را روی کانال های مختلف میکس کند.

 

از این نرم افزار میتوان برای ضبط صدا، میکس آهنگ، ویرایش انواع فایل های صوتی، و آهنگ سازی استفاده نمود. همچنین امکان قرار دادن هر فایل صوتی بر روی یک کانال و تنظیم صدای آن کانال وجود دارد. به عنوان مثال میتوانید صدای خود را ضبط کرده و بر روی یک آهنگ میکس کنید. و هر جا لازم بود شدت صدای خود یا آهنگ را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

mev بازدید : 245 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (1)

Sound Normalizer 6.2 نرم افزاری است که قادر است تا با چک کردن و  نرمال سازي لايه هاي صوتی به رفع نويز صداها، طبيعي سازي، افزايش و بهبود کيفيت فایل های صوتی پرداخته و خروجی با کیفیت و مطلوبی را به شما ارائه دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند به سبب داشتن امکانات فراوان و عالی همچون امکان تبدیل گروهی فایل ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف و هزاران امکانات دیگر به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده که ما نیز این نرم افزار قدرتمند را به شما توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 240 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

Advanced Office Password Recovery Pro همانطور که از نامش مشخص است ، نرم افزار مخصوص بازیابی و شکستن قفل فایل های مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد. مایکروسافت آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت می باشد به همین دلیل احتمال اینکه در رابطه با پسورد و رمز دار بودن فایل های این نرم افزار به مشکل بربخورید زیاد است. نرم افزار پیشرو میتواند قفل و پسورد فایل های Word, Excel, Access, Outlook, Project, Money, PowerPoint, Visio, Publisher and OneNote که جز نرم افزارهای آفیس محسوب می شود را بازیابی ، حذف و یا جایگزین کند و به این ترتیب میتواند از مشکل رمز دار بودن اینگونه فایل ها رها شوید. این نرم افزار از چندین روش حمله برای از بین بردن پسورد یا محدودیت های اعمال شده روی فایل آفیس بهره می برد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در صورت امکان پسورد فایل آفیس را خواهد شکست یا خواهد یافت. لازم به ذکر است این نرم افزار فایل های آفیس ورژن ۲.۰ تا ورژن ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

 
برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 233 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید قسمتی از یک عکس را حذف کنید، بدون اینکه تصویر خراب شود (و یا مشخص شود که آن قسمت را حذف کرده اید) . در این صورت چه میکنید؟

 

اگر در کار با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ مهارت داشته باشید، این کار با دقت و استفاده از ابزارهای حرفه ای فتوشاپ قابل انجام است.

 

اما در این مطلب از سایت دی وی دانلود، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که کار با آن بسیار ساده است. و توسط آن میتوانید به راحتی یک قسمت از عکس را پاک کنید. قسمت پاک شده با تصویری مشابه زمینه ی آن جایگزین میشود. به این ترتیب عکس خراب نخواهد شد. و هیچ کس هم متوجه حذف شدن آن قسمت از عکس نمیشود.

برای مشاهده نمونه عکس و لینک دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

mev بازدید : 197 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

 یکی از راههای تغییر چهره ویندوز تغییر ظاهر و رنگ آیکون هاست، Teorex FolderIco نرم افزار جالبی است که به کمک آن میتوان رنگ آیکون پوشه های ویندوز را به آسانی تغییر داد. به عنوان مثال شما می توانید از رنگ قرمز برای تمام پوشه هایی که مربوط به پروژه کاری فعلی شما هستند استفاده کنید. شما به علت ساده بودن شیوه ی استفاده از برنامه و اضافه کردن گزینه ای که این نرم افزار در راست کلیک سیستم شما ایجاد مینماید به راحتی میتوانید در عرض چند ثانیه تمامی اعمال و تغییرات گفته شده را بر روی فولدرهایتان انجام داده و به نتیجه ی دلخواهتان دست یابید .

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید ، تا لینک دانلود را مشاهده کنید.

mev بازدید : 166 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)
USB Image Tool 1.70  نرم افزاری کم حجم و مفید در زمینه ایمیج گرفتن از درایوهای USB می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید کارت حافظه USB، مموری دوربین ها و حتی مموری های موبایل و پخش کننده های MP3 Player ایمیج بگیرید و در هر جایی از هارد دیسک  که مایل باشید ذخیره کنید. همچنین شما می توانید با کمک این برنامه از یک درایو USB خود مانند MP3 Player بک آپ بگیرید و به راحتی با استفاده از همین برنامه این بک آپ را برروی یک حافظه ی دیگر نظیر مموری استخراج کنید بدون اینکه فایلهای شما حذف و یا آسیب ببینند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به گرفتن ایمیج به صورت فشرده، مدیریت ایمیج های گرفته شده، بازیابی ایمیج از درایوهای فلش USB و ... اشاره کرد .
توضیح ساده تر:میتوانید از اطلاعات موجود در فلش مموری یا رم خود پشتیبان تهیه کنید تا اگر اطلاعات اصلی از بین رفت بتوانید پشتیبان آنها را استفاده کنید.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
mev بازدید : 165 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

Rohos Logon Key نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد .

 

برای نمایش لینک دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید

mev بازدید : 136 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)


یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

mev بازدید : 172 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)
mev بازدید : 143 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Recover My Files نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

mev بازدید : 141 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

این برنامه میتواند صدای شما را با کیفیت بالا از میکروفن ضبط کرده و به صورت یک فایل صوتی در اختیار شما قرار دهد.

شما میتوانید با این امکان ، صدای خود را ضبط کرده و از فایل صوتی به منظور ارسال صدای خود برای افراد دیگر(در اینترنت و راه های دیگر) و ساخت برنامه های آموزشی و یا حتی تمرین خوانندگی استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت دانلود هر برنامه ای که شما بخواهید.دی وی دانلود www.dvdownload.tk
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    عضویت سایت
    این سایت عضو مجموعه سایت های mev میباشد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 1,639
  • بازدید سال : 19,605
  • بازدید کلی : 82,247
  • رمز فایل ها

    توجه:رمز اکثر فایل های zip و rar را که از اینترنت دانلود می کنید به صورت یک آدرس اینترنتی در انتهای نام آنها نوشته شده است.


    رمز اکثر فایل های این سایت: www.dvdownload.tk میباشد.